top of page
Search

הזמנה אישית להצטרף לסדנת מסע לאימהות לילדים על הרצף האוטיסטי 🧡💛💚💙💜💗

עכשיו זה הזמן שלך, ניפגש אחת לשבוע לכוס קפה ונשנושים.

אנו מזמינות אותך אימא יקרה, להצטרף אלינו ולעוד אימהות לילדים על הרצף, לסדנת מסע שנעבור ביחד.

בסדנא בת 7 מפגשים נעבור תהליכים עוצמתיים לקבלה והערכה עצמית שלנו כאימהות, נקבל כלים להבנה וקבלה של הילד שלנו, ונחזק האחת את השנייה.

במפגשים נכיר את עצמינו קצת יותר טוב, ונכיר עוד אימהות שנמצאות בשלב כזה או אחר, לאחר האבחון, וביחד ניצור מרחב בטוח ומלא באהבה שנותנת כח.


במפגשים נכיר לעומק את האימא שאני, נדבר על הגשרים שאנחנו עוברות בדרך, על מעגלי התסכול שלנו, על הובלה, על הילד המיוחד שלנו, על הייחוד שלו מנקודת מבט מעצימה, נקבל כלים לעזור לו במעברים, ולקבל את עצמו בדיוק כמו שהוא.

מפגש הסיום יהיה מרגש ועוצמתי במיוחד. במפגש זה תקבל כל משתתפת את ההזדמנות להביא לידי ביטוי את העוצמות החבויות בה בדרך יצירתית. (מה יהיה במפגש - זו כבר הפתעה!).


הסדנא תהיה אינטימית, עד 10 אימהות, מספר המקומות מוגבל - לכן הקדימי והירשמי. כל הקודמת זוכה.

הסדנא תיפתח לאחר החגים, בפתח תקווה.

על המנחות:

סיוון אפשטיין - אמא, עובדת עם ילדים על הרצף האוטיסטי מזה 17 שנים. מתוכן עוסקת בהוראה לילדים על הרצף ב- 7 שנים האחרונות. בעלת תואר BA בפסיכולוגיה ו- MA ביעוץ חינוכי. מנחת הורים בגישה הקשרותית.

רחל מעין דואק - אמא, לשני בנים, הצעיר בן ה- 13 מאובחן על הספקטרום, בהיותו בן 8 כתבתי לו ספר מעבר בשם כוכב מנצנץ כדי לספר לו על האבחון שלו ברגישות תוך העצמתו, ספר זה יצא לאור ועוזר כיום להורים רבים לעבור את המשוכה הזאת. מעבירה הדרכות להורים ולצוותי חינוך.

בעלת תואר BA בחינוך וסוציולוגיה, לומדת אומנות שיקומית, ואימון לילדים ונוער בשיטת יומן מסע.


לפרטים והרשמה: רחלי 052-8814438 🧡 סיוון 052-7245857






49 views0 comments

Recent Posts

See All

כשנתתי לבני את הספר "כוכב מנצנץ" כשהרגשתי שהיגיע הזמן, רציתי לספר לו על האוטיזם שלו בדרך רגישה ואוהבת, לפני שזה יגיע אליו ממקור אחר, לא תיארתי לעצמי את השינוי שהספר יחולל. השיחות בבית הפכו לטבעיות יותר, עמוקות, וחופשיות. אין מה להתבייש, לכל אחד יש איזה שהוא קושי שאיתו הוא מתמודד. כל ילד הוא כוכב מנצנץ של הוריו שמאיר את הבית כולו באורו המיוחד.

הספר "כוכב מנצנץ" הוא המתנה הכי גדולה שהורים יכולים להעניק לבנם או בתם, המאובחנים על הספקטרום  

מודעות עצמית, שלב חשוב ומשמעותי בקבלה העצמית של הילד. 

לרכישת הספר

השאירו פרטים ואחזור אליכם! 

bottom of page