top of page
Search

שיחה בעקבות הספר כוכב מנצנץ

Updated: Jan 6, 2023

שיחה לפנות ערב, לאחר צפייה בכתבה בחדשות על ילד עם חרדות. עידו: אמא מה זה חרדות - סוג של מתח? אני: כן, ראית איך הילד בכתבה מתמודד יפה עם הקשיים שלו. לכל אחד יש איזה שהוא קושי שהוא מתמודד איתו. עידו: כן, אני למשל מתמודד עם אוטיזם

אני: נכון, וזה לא מפריע לך בכל ההתקדמות שלך, ובכל מה שאתה רוצה. עידו: כן, אוטיזם זה קושי בתקשורת אבל זה לא אומר שאני לא חכם. אני: אתה חכם מאד, תראה איזה מדהים וכשרוני אתה. עידו: כן במוסיקה, ובציור, ובכתיבה ובחשבון. אני: ובעצם בכל דבר, אתה ילד ברוך כישרונות, ולא נותן לשום אוטיזם להפריע לך. עידו: כן ראיתי סרט על מישהו גאון, נער, שהוא אוטיסט אבל גאון. אני: אתה יודע שיש המון מדענים, מרצים באוניברסיטה, ובתחומים רבים שהצליחו למרות שהם על הספקטרום האוטיסטי ? זה לא הפריע להם להצליח. וגם לך לא. עידו: מה באמת? אני: כן גאון שלי.

זו דוגמה לשיחה מרגשת ומעצימה שהתרחשה בביתנו. אלה השיחות אצלנו בבית. עידו מודע לקושי שלו, ולחוזקות הרבות שלו, הוא מרגיש בנוח לדבר על הכל, הוא אוהב את עצמו בדיוק כמו שהוא.

ספר הביכורים שלי כוכב מנצנץ יצא לאור וכבר עוזר למשפחות רבות לשוחח ככה בצורה טבעית, פתוחה ומעצימה.

לרכישה אפשר ישירות דרכי.

אצלנו בבית בעקבות קריאת הספר כוכב מנצנץ מדברים על הכל בחופשיות גם על הספקטרום
בעקבות קריאת הספר כוכב מנצנץ - אצלנו בבית מדברים על הכל בצורה חופשית - גם על הספקטרום

כשנתתי לבני את הספר "כוכב מנצנץ" כשהרגשתי שהיגיע הזמן, רציתי לספר לו על האוטיזם שלו בדרך רגישה ואוהבת, לפני שזה יגיע אליו ממקור אחר, לא תיארתי לעצמי את השינוי שהספר יחולל. השיחות בבית הפכו לטבעיות יותר, עמוקות, וחופשיות. אין מה להתבייש, לכל אחד יש איזה שהוא קושי שאיתו הוא מתמודד. כל ילד הוא כוכב מנצנץ של הוריו שמאיר את הבית כולו באורו המיוחד.

הספר "כוכב מנצנץ" הוא המתנה הכי גדולה שהורים יכולים להעניק לבנם או בתם, המאובחנים על הספקטרום  

מודעות עצמית, שלב חשוב ומשמעותי בקבלה העצמית של הילד. 

לרכישת הספר

השאירו פרטים ואחזור אליכם! 

bottom of page